hesterbest

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Indoor Walking.

Av sofie julia - 30 januari 2012 17:50

Inspo-inlägget kommer imorgon ist, ska fixa det i kväll så ni får det imorgon :).

Har varit hos tandläkaren innan, och jag hatar tandläkare! Men det gick bra och jag hade inga hål, haha ;).


Whatever, ska snart på indoor wakling så måste byta om och fixa och lite sådant nu :).

Och för er som inte vet vad det är, vilket jag inte riktigt vet själv (har aldrig varit på något sådant pass).

Men det är spinnig, det är typ en cykel liknande grej, haha ;).


Ser ut såhär:

 


/Sofie 




 
 
johanna

johanna

30 januari 2012 19:26

Hejsan söt blogg!
Vill ni ha blogglovin byte?
Titta gärna in på min blogg och lämna en söt kommentar:)
www.johannaburvall.bloggplatsen.se

http://www.johannaburvall.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards