hesterbest

Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Megan Fox <3

Av sofie julia - 31 januari 2012 21:51

Hejsan!

Fick Ludda idag, hon är väldigt känslig och hoppar lite hej vilt så det var bara att följa med. Såg dock inte så fint ut, hehe ;).  H*n var fin iaf!


Imorgon kommer det bli sjukt dålig uppdatering från min sida, too bad.

Har inte hunnit göra tidsinläggda och måste nanna nu är super duper trött!

Ska efter skolan till Zack och sedan måste jag skriva på min svenska men ett kommer iaf imorgon!

Får se om jag inte kan slänga in ett inlägg från mobilen mitt på dan också, men det lär ni ju se ;).


    Hur snygg kan man va?.. Fusk :(.


/S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards