hesterbest

Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

rid passet.

Av sofie julia - 1 februari 2012 21:36

hej hej!

jag red ju idag :)) och vi skulle byta hästar ;)

jag fick först JACK :(( som jag Inte ville ha !!

men tillslut efter ett tags velande så bytte jag till popeye :)

som var jätte duktig :)


vi skulle igentligen öva balans men eftersom de va så kallt och en del hästar va lite pigga så delade vi upp oss i 2 volter elr ja dom som hade pigga hästar skritade i en volt och vi andra va i den andra volten :)


vi hade sittande trav typ hela passet ilket va bra för mig för de e en sak jag måste träna på men de gick faktiskt väldigt bra :)

ja sen övade vi på att byta varv i volten (har glömt vad de heter) och de gick också bra :) så jag är nöjd med poppis<3

hoppas jag får ha han nästa gång också :) så jag slipper jack ;)

 

bild på söte popeye<3

bild på kossan jack :S


haha juste glömde säga haha popeye han bits o sånt och e skit sur så jag hade lite avstånd från han haha nä men så att han inte skulle kunna bita mig och sen ville min kompis louise ta in han i boxen så ställer jag mig mot väggen för att popeye inte skulle va så nära mig och dum som jag är så ställer jag mig ju mot en box dörr och tänker inte på att där står lille patrick som kände för att ta ett litet nafs på min arm hahahahahahahaha shit va rädd jag blev ni skulle sätt min reflex XD värsta ninja move xD


aja så kan de gå nu ska jag läsa lite sen sova puss hej leverpastej;)

//julia<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards