hesterbest

Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

Du och jag, var det inte så vi sa?

Av sofie julia - 7 februari 2012 21:35

Hej!

Förlåt för mitt förra damp inlägg, hehe ;). Nu är det borta, tur är väl det. Det är inte riktigt jag kände jag nu i efterhand ;)..


Ridningen gick skit! Skulle ha Iris men fick Mr Xl, hur kul?, och för ni som inte rider på Mcr så pallar jag inte förklara hur han är för då skulle det bli ett till grin-inlägg.. Haha.


Just nu sitter jag bara och chillar vid datorn och ska snart ta och sova, så sjukt trött, and i know, jag är alltid trött.

Jag har inget mer att komma med idag så ni får ha det gött.


Och jag säger det igen kommentera vad ni vill läsa om! 

/S


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards