hesterbest

Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

vill ni ha video blogg??

Av sofie julia - 8 februari 2012 13:30

hej!

hade inte ni velat ha ett video inlägg asså ni får välja helt o hållet vad jag ska prata om elr visa.

de hade varit skit kul :)


t.ex jag kan visa hur mitt rum ser ut ;) jag kan visa hur stallet (MCR) ser ut hehe ja jag vet inte men ni har säkert någoy ni vill att jag pratar om elr ja ;)


så de e helt upp till er <3 bara släng in en lite komentar om vad jag ska sncka om så kommer de <3

detta kommer bli skit kul men då måste ni också va med på de o Komentera :))


detta låter kul va?

//julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards