hesterbest

Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

Drygt !

Av sofie julia - 8 februari 2012 18:45

Helt fattigt, jag hade bestämt mig för att gå på club chocolate denna gången, eftersom jag ångrat mig att gå dem andra gångerna, både för att jag var med Julia första gången och hon fick inte gå och eftersom det inte varit så mycket kul folk som skulle dit de andra gångerna. 

Men denna gången skulle det komma massor med kul folk, men nä då har dem det på en lördag ist för fredag och jag åker till Österrike då, den 18 :). 

Ahh blev helt arg när Estelle sa att det var då :(..


Men men jag längtar som fan till Österrike, bara en och en halv vecka kvar!

Sedan är jag i skidbacken, mycket snö, sol, amdudler, schivarser, kaizesmarre, kaizespäte osv... Haha ;).

Jag älskar Österrike <3.


 


Österrike för några år sedan, länge leva Österrike ;).


/S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards