hesterbest

Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

ridningen igår :)

Av sofie julia - 9 februari 2012 15:27

hej hej!

jag han tyvärr inte skriva om hur de gick på ridningen igår så jag skriver lite nu :)


jag fick en häst som heter my men jag bytade till popeye ;)

vilket jag inte skulle ha gjort :S


han va väll sådär når vi hade bommar och sånt men han snubblade hela tiden :S lyft på benen för fan haha nä men sen i gallopen så gick de skit!!! han hade bestämt sig för att inte gallopera så han bara gick in till mitten och blev skit sur och så sparka han bakut o sånt så jävla seg!!

men tillslut kom han iallafall upp i gallopen och då gick de väll inte så himmla bra heller xD han bara sakta av till snabb trav hela tiden men aja vi fick iallafall prova på att gallopera på fyrkanten :) o de va nice, innan har vi ju bara fått gallopera på en volt :S


aja de va väll de men jag gillar ändå popeye<3

tog lite nya bilder på han men de får komma upp nån annan gång för jag har inte hunnit ladda upp dom på datorn än.

så ni får nöja er med en gammal bild ;)

 

//julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards