hesterbest

Direktlänk till inlägg 14 februari 2012

Alla hjärtans dag.

Av sofie julia - 14 februari 2012 21:29

Har ni haft en underbar alla hjärtans dag?


Jag har faktiskt inte gjort något specielt..  Det är nu man vill ha en kille, haha ;).

Har inte ens gjort något med mina vänner.. Kom på i stallet att vi kanske skulle dragit ut och käkat, men vi får ta det någon annan dag!

Jag drar till Österrike på lördag, så kanske en middag på fredag.. Hehe, jag ÄLSKAR att äta på restaurang eller ta en fika på stan!


Fick Iris på ridningen och det gick bra! Fast det är inte så svårt med den hästen men whatever.

Jag tycker själv inte det är så kul att läsa om hur det gick osv. Så för mig räcker det att skriva om det gick bra eller dåligt, haha.


/S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards