hesterbest

Direktlänk till inlägg 14 februari 2012

vila i frid underbara ponny<3

Av sofie julia - 14 februari 2012 21:09

aw idag på alla hjärtans dag alivades domino<3

han var den första ponnyn jag red på ridskolan och han är en del av de som fick mig att fastna för ridningen<3

jag kommer sakna han så himmla mycket<3 hans huvud som alltid sticker ut o gnäggar i gången<3 men jag vet att du har de bättre nu slipper ha ont. han var säkert halt i flera månader :(


kommer sakna dig så mkt gubben du kommer alltid va the one and only<3

 

lånad bild


R.I.P domino ha de så skönt på de gröna ängarna <3

//julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards