hesterbest

Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

Till mina bästa vänner!

Av sofie julia - 15 februari 2012 13:30

   



Jag älskar er!

Jag vet att jag har skrivit det flera gånger och kommer skriva det flera gånger till.

Ni är verkligen bäst! Utan er vet jag inte vad jag skulle göra.

Vi har alltid roligt och har minnen som ingen kommer kunna slå.

Vi då nu föralltid. Vi ska inte säras på, vad som än händer.

Ni betyder allt för mig, ni finns alltid för mig och jag kommer alltid finnas för er.

När det än på dygnet är så vet ni att ni kan höra av er.

Ingen liten idiot ska få komma i mellan, ett kort säkert.


Jag älskar er mest! <3   

JOS !<3


/S

 
 
Olivia

Olivia

15 februari 2012 15:52

aaaw :'))) älskar er <33333
JOS föralltid 1

http://hoppower.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards