hesterbest

Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

nedräkning!!

Av sofie julia - 15 februari 2012 17:07

bara 2 dagar kvar till lovet<333 all läxa är typ gjord och 2 läxförhör har jag gjort idag ;) och den ena va redovisnig shit va jag blev nervös jag glömde hur jag skulle börja och de va på spanskan så jag höll typ på att dö där framme haha men nu e de gjort :DD bara ett till kvar imorgon ;)


aja sen är de looooov<333 älska.fast de dåliga med sportlovet är att typ ingen e hemma :(( men jag ska kanske till blekinge <3 till älskade kusinerna o farmor o farfar<333


men ni får ha de bra för nu ska jag typ äta och sen ridaa :)))

//julia

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards