hesterbest

Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

Blogg paus medans jag är i Österrike.

Av sofie julia - 15 februari 2012 20:16

Hello!

Onsdags myset har börjat ;).

Just nu sitter jag och tittar på efterlyst och dricker tee och äter lite glass.

Efter efterlyst är det "livet blir bättre"  :).


Var i Falsterbo innan idag, red lite i paddocken. Han var rätt fin men sjukt stel, hehe.


Ska försöka göra några tidsinstälda till imorgon, annars kommer jag ta en blogg paus medans jag är i Österrike.

Får kanske tillbaka lite inspiration då ;).

Ska ju packa och så imorgon efter ridningen och sedan på fredag ska jag till falsterbo och sedan kanske på bio med någon, haha ;). Men ni lär ju märka om jag hinner uppdatera eller ej.

Puss /S


 

Suddig bild men whatever.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards