hesterbest

Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

va me oliva på ridning :)

Av sofie julia - 28 mars 2011 21:27

hej hej bloggen!!

idag har jag varit med olivia hos hennes medryttarhäst razzel :)

de va kul hihi tog bara en bild tyvärr annars fimade jag bara jag ska se om jag kan ladda upp videos annars får ni nöja er med bilden XD hehe.

men jaja de var iallafall kul att få va med och de var länge sen och de var tyvärr sissta gången :( hihi men tyvärr blev jag biten i knäet haha elr nafsad dom hest XD haha


men jaja de var allt ha det så bra här kommer bild o kanske videoklipp.  


  hihi olivia kommer döda mej för att jag la upp detta,vist e jag snäll XD

 
 
Ingen bild

julia

28 mars 2011 21:35

hihi glömde skriva detta var JULIAS inlägg :P<3

 
olivia

olivia

29 mars 2011 20:46

heheh fin video xDD lite failad.... naw i sluuutet tro inte att jag drar han i munnen för det ser ut som man gör det :( hans bett e lite cp ;P

http://flikkahh.bloggplatsen.se

sofie julia

29 mars 2011 21:46

hihi :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards