hesterbest

Direktlänk till inlägg 28 april 2011

blandat

Av sofie julia - 28 april 2011 14:34

hej hej!

Just nu är jag med olivia och vi sitter o äter mums :D

jag sprang ju kondichonstest idag :P de var så jävla jobbigt fy fan jag fick skit mkt håll så jag kunde knappt springa :S och sen sissta biten sprang jag allt jag hade och jag höll ´på att trilla ihop. vi sprang 2000 m och tiden blev 11.45 nästan en minut bättre än förra gången hah jag som trodde att jag skulle få dåligare än förra.


men ja vet ni vad jag har fått en jätte stor fläskläpp :( men jag vet inte vrf jag har liksom inte blivit slagen ellr något sånt tror jag... XD

uccsh jag hatar de de ser hemskt t och de känns jätte konstigt. vi får hoppas att den försviner tills imorgon :P


//julia

  

haha gammal bild på mej o ollis <3

haha olivia hatar denna bild men jag bryr mej inte ;) e jag inte snäll? ;)


 
 
Ingen bild

olivia

28 april 2011 18:59

nää fy vad taskig !!! :PPP :(((<333

sofie julia

28 april 2011 19:13

nej jag e alltid sneel

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards