hesterbest

Direktlänk till inlägg 20 april 2011

blandat

Av sofie julia - 20 april 2011 21:31

hej hej!

jag har precis kommit hem från ridningen och har tagit en dusch :)

men idag bytte vi hästar jag fick jack,som jag inte är så glad för jag vet inte vrf jag inte tycker om honom men han är bara tråkig och han drar ner huvet helaa tiden.

och när jag skulle spänna sadelgjorden så blev han skiit rädd och slet sig från kedjan och typ börja hoppa och allt :P. men jaja idag blev de inga bilder orkade inte ta och ja va lite sur också :P


men jaja nu ska jag bara slappa och kolla på en skräckis. den hette typ the hole men ja vi får hoppas att den är bra. hejdå<3


//julia<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards