hesterbest

Direktlänk till inlägg 23 april 2011

nu har jag brottom :P

Av sofie julia - 23 april 2011 12:21

hej hej!

nu har jag verkligen brottom :S jag ska hinna ducha torka håret platta håret hitta kläder som jag kan ha på mig sminka mig och lite mer. detta ska jag hinna på en timme.

uch kommer aldrig hinna men ja sen ska vi till mormor o typ träffa släkten o äta o lite sånt :P


men ja n får jag skynda mig hejdå<3


här kommer en länk på en annan häst blogg. för hon länkade oss :D


http://falsterboryttarna.blogg.se/


tyccker att ni ska kolla in på den :)


men ja hejdå //julia<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards