hesterbest

Direktlänk till inlägg 24 april 2011

kom hem sjukt sent :S

Av sofie julia - 24 april 2011 00:33

hej hej!

idag va jag ju hos min mormor. de va sjukt kul haha hände en så jävla kul sak som jag tyvärr inte orkar skriva här och ni kommer ändå tycka att de är tråkigt för jag har ju sån jävla dålig humor XD haha ne men vi kom typ hem kl 11 sen så gick jag och min mamma ut med hunden.

men ja nu sitter jag bara och chillar ;) ska väll snart gå o lägga mig är ganska trött.


men ni får ha det så bra. och jag såg att sofie hade gjort lite inlägg såå skönt så att jag slipper sköta en hel blogg själv :P.


men ha det så bra puss haij<3


//julia<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards