hesterbest

Direktlänk till inlägg 27 april 2011

stallet snart

Av sofie julia - 27 april 2011 16:08

Hej, idag ska jag till stallet ska mocka, byta vatten och så sedan ska jag sköta om och gå ut med Tulle och även skritta Inka. Varför jag ska leda Tulle är för att min arm är skadad och hon är pigg och jag får igentligen inte rida men Inka gör inget utan lunkar bara lite sakta framåt så kan jag skritta henne.


Min system kommer inte med då min laddare är borta.. Lyckat Sofie!...

Men antagligen kommer jag ihåg att  ta med min digetal så då får ni lite bilder. Dock kommer dom vara mycket sämre men bättre än inget alls! Ska se om mamma vill fota lite när jag skrittar inka :).


  


Mon Ami R.I.P :(.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards