hesterbest

Direktlänk till inlägg 27 april 2011

inga bilder :'(

Av sofie julia - 27 april 2011 22:05

hej hej!

sorry för dålig uppdatering från min sida idag men jag har inte haft en stund ledig.

men ja nu sitter jag ocg gör ett snabb inlägg för sen ska jag duscha sen sova :P

men idag red jag ju och olivia följde med så igentligen skulle det komma massa bilder här men så glömde jag min mobil så olivia fick ta med min mammas mobil och nu när jag skulle ladda upp bilderna o videon så funkar de inte :'(.


men de gick iallafall så sjukt dåligt asså orkar igentligen inte skriva om det för jag blir bara så sjukt irriterad :S.

asså min grupp suger dom fattar INGENTING serriöst asså vafan vi gick typ igenom samma (lätta) sak 5 gånger och de blev ändå lika dåligt :S.


asså  vår grupp va ändå ganska bra men nu kommer det massa nya VARJE gång så vi blir bara dåligare o dåligare för alla nybörjare bara förstör allt. aa shit asså blir bara så jävla sur o sen hatar jag jack också. försökte byta så att jag skulle få mynta :D men så kommer min ridlärare o säger att vi inte får :S.


nej uch så tråkigt fy fan hade jag kunnat ladda upp videon så hade ni fattat :S men nu går ju inte de helle -.-


nej fy vad mitt liv suger just nu. men ni får ha det så bra och jag får hoppas att jag drömmer om något roligare inatt-.-


//julia

   

här har ni 2 bilder på wera o när jag rider iris<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards