hesterbest

Direktlänk till inlägg 12 maj 2011

rolig historia

Av sofie julia - 12 maj 2011 13:00

DAGENS ROLIGA HISTORIA  


det var en gång 3 gubbar som satt och pratade.

så sa den ena gubben:

gubbe 1: jag slår vad om att jag har minst händer i världen

gubbe2: jag slår vad om att jag har minst fötter i världen

gubbe 3: jag slår vad om att jag har minst kuk i världe XDXD


sen kollade dom i guines rekord bok.

och gubbe 1 o gubbe 2 hade minst fötter o händer.

och när gubbe 3 skulle kolla så skrek han vem faaan är justin bieber XD


hahahahahahah XD


DET ÄR NU NI SKA SKRATTA!

SÅ SKRATTA DÅÅÅ!!  

  

//julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards