hesterbest

Direktlänk till inlägg 12 maj 2011

blandat

Av sofie julia - 12 maj 2011 16:38

hej hej!

nu är jag med olivia :) och jag tycker faktidkt lite synd om henne för vi ska sova över idag och jag har inte en av mina trevligaste dagar XD haha

jag typ fick värsta damp på mitt hår o började nästan böla så nu har jag huckle :) haha.

och jag har väldigt mkt tankar i mitt huvud om många saker ;) hehe både bra och dåliga :/


men ja imorgon har vi iallafall studiedag så sköönt men jaja vi får höras senare puss haij ;)

här kommer en bild på olivia :)  lite knäpp ;P

       

detta är en ÖVER sööt bild på olivia ha de så bra hejdå

haha den e över gammal också :)

//julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards