hesterbest

Direktlänk till inlägg 15 maj 2011

rolig historia

Av sofie julia - 15 maj 2011 13:00

DAGENS ROLIGA HISTORIA  


Det var en norsk, en tysk och Bellman som råkade gå in i en jättes revir. När de träffade jätten sa han:
"Ni är inne i mitt revir, något som är helt oacceptabelt. Men jag ska ge er en sportslig chans. Den som säger något som jag inte kan göra äter jag inte upp."
Norsken började genom att säga att jätten inte kunde springa runt jorden på en sekund. Men det klarade jätten, varpå han åt upp norsken.
Sen sa tysken: "Du kan inte hoppa upp till Jupiter, runda den och komma tillbaks hit på en sekund!"
Men det klarade jätten så han åt upp tysken med.
Då det var Bellmans tur la han en riktig brakare och sa: "Spring ifatt prutten och måla den grön!"
Då sprang jätten och kom aldrig tillbaks.


DET ÄR NU NI SKA SKRATTA!!

SÅ SKRATTA DÅÅ!  

  

// julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards