hesterbest

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

jag är tbx

Av sofie julia - 24 maj 2011 16:12

            Hej, det var ett tag sedan men har absolut inte haft lust och har inte haft något intressant att skriva om men jag får väl försöka nu hehe.

Som jag lovade innan så ska jag ladda upp bilder på Tulle blir nog till helgen och sedan fick vi även en kommentar om att vi skulle lägga upp bilder och visa vem vi umgås med och självklart ska vi göra det glömt är det inte iaf av mig sedan vet jag inte med Julia men ska påminna henne ;). Bättre sent en aldrig ;).

Det kommer antagligen komma upp imorogn av mig.

Tänkte även ha en lite tävling som kommer upp snart.


Men nu ska jag iväg och plugga matte :(, prov nästa? vecka och jag har lite problem med några saker så blir en liten stund med matten sedan kommer jag nog bara chilla haha :). Men vi hörs imorgon :). ska även rida Tulle imorgon så imorgon kommer nog bloggen få lite uppdatering får hoppas på det iaf ;).

Det får avslutas med bilder :).


  Här fick ni lite "fina bilder på mig" och på världens finaste Putte kanin ;) <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards