hesterbest

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

DDAAMMPP!

Av sofie julia - 24 maj 2011 21:03

Jag har absolut damp just nu och är fett besviken på mig själv.. Nu undrar ni vad som har hänt, jo världen har gott under!

Igår la jag in en värdefull timme på att leta efter billiga men snygga luvor och jag hittade en för 49 kr! Skulle antagligen beställa den så skulle jag kolla på den idag och jag har glömt att spara den! Och jag hittar inte den FFAAAAAAAAAAAAN!

Har absolut damp haha nu låter jag som någon idiot men ändå faan, Tulle har en luva och den är asss ful den är gul och skitig. Men jag får väl hitta någon annan..


Vet någon där ute var dom säljer billiga snygga luvor för mindre än 100 eller säljer ni själva ? :)


Det suger att man inte är så rik och kan köpa någon riktigt snygg men det går tyvär på 150- 500 :( suck, jag har ifs råd men sparar till ny hjälm, väst och stövlar så kan inte slösa på sånt gaaah dampar men jag får väl stå ut haha-.-

Inlägg på toppnivå good girl...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards