hesterbest

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

bus elr godis

Av sofie julia - 31 oktober 2011 23:36

hej hej!

haha för en stund sen kom jag hem har varit ute på bus elr godis. Först va vi skiiiit många men alla där bara busade typ kastade ägg och hälde senap o ketchup på bilar o sånt och dom ringde inte ens på :S


sen stack typ jag,sofie,josefine och alexander så skulle vi gå och ringa på själva sen typ träffade vi på en annan som alexander kände så hon gick med oss.


men ja vi ringde typ på 4st en va josses kille XD haha men vi fick bara godis av en haha de va skiit pinsamt ;)

men ja vi har iallafall gått jätte långt så nu e jag så trött så jag kommer somna snart hihi ;)


men ni får ha de bra //julia

 

norra år gammal bild haha passar ju på hallowen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards