hesterbest

Direktlänk till inlägg 9 november 2011

When I get older I wil get stronger.... :)

Av sofie julia - 9 november 2011 14:23

Hejsan.'

Sorry för jag inte bloggade efter ridningen men jag orkade/hann inte kom hem och skulle duscha, äta och sen checkade jag datan också sen var de dejt med kudden ;).

Men ridningen gick iaf bra! Vi hoppade och jag hade Zsuliu och han var riktigt fin  igår.

Vi hade balans hopnning så vi skulle hoppa och sträcka ut armarna och så, så i början trodde jag inte det skulle gå eftersom Zsuliu brukar vägra ibland men det gick hur bra som helst! :).


Idag har jag varit i skolan och min sista lektin var inställd så jag drog hem vi 1, chill !

Nu sitter jag och har kollat lite på datan men ska ut i köket och se om det finns något litet man kan ta och äta sedan ska jag plugga.'

När mamma kommer hem ska vi åka och köpa garn ;) håller på att göra en mössa men garnet tog slut... Lyckat!

Men idag köper vi iaf nytt, sedan ska mamma på föräldrarmöte.


Men vi hörs väl antagligen lite senare.

Och om ni har någon idè om vad man kan skriva uppskattas det gärna!

känner att den senaste veckan har inte bloggen varit på topp? Eller inte jag iaf, haha.

Men Julia är duktig och skriver, tur det.


   

Zsuliu :).


/Sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards