hesterbest

Direktlänk till inlägg 9 november 2011

popeye<3

Av sofie julia - 9 november 2011 21:37

hej hej!

kom hem från ridningen för en stund sen blev så jävla sur på teorin : @ skulle igentligen ha haft mynta men sen bara för att anna i min grupp inte vågade hoppa popeye så hade dom bytat mig o henne så jag fick popeye o hon mynta :@ riktigt taskigt o min ridlärere vet hur mycket jag vill ha mynta så jag fattar inte hur han kunde göra så!!!!!


men jaja som sagt hade jag då popeye och vi hoppade. han gillar inte att hoppa :/ men de gick sjukt bra :D vi hoppade en kombination med 2 hinder på kanske 20-30 cm ;)

först i traven gick de sådär ibland bara stannade han elr sprang åt sidan men när han hoppade var han duktig<3

sen så fick man prova i galopp och då gjorde jag de o de gick skit bra trodde faktiskt att han skulle stanna men nej han hoppade<3

2ggr gjorde vi de i galopp och jag är fan stolt att jag fick upp han i galopp för han e rätt seg haha xD <3


ne men så jag är riktigt glad för att de gick så pass bra<3

     

gammla bilder men han inte ta nya :/ //julia<3

så vem vet kanske börjar popeye bli en liten favorit gillar ju att ha lite o jobba me hehe;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards