hesterbest

Direktlänk till inlägg 11 november 2011

vrf de har varit kass uppdatering....

Av sofie julia - 11 november 2011 19:37

hej hej!

sorry att jag inte har gjort nåt inlägg men har inte hunnit.

tänkte bomba med inlägg igår men nej då var vi tvungna att rönka mitt finger :(


vi slutade kl 15:50 sen skulle jag vara hos vårdcentralen klockan 16:00 så kollade dom på mitt finger och sen beställde dom tid till rönken. Hem och äta snabbt sen klockan 18.00 skulle vi vara där så rönkade dom fingret och efter en stund när dom hade tittat o så så skickades jag upp till akuten.. visste inte vad de var med mitt finger de fick jag inte reda på dom sa bara att jag skulle upp till akuten.. så jag anade kanske en spricka men nej då får jag reda på att jag har brutit de:OOO vilket jag inte hade anat!!! hehe jag som red i onsdags;)


men jaja sen fick vi vänta där i typ 2 timmar tills vi fick hjälp. och då rönkade dom de och såg att de va lite snett så jag fick 2 sprutor som skulle bedöva.Så jag kände ingenting och då såg jag bara att hon tog i allt vad hon hade och knäckte tillbaka de :O fy fan va läskigt de va vrf kollade jag :S


men anyway sen satte hon en skena och ett bandage så nu har jag ett tjockt finger som är inlindat i allt möjligt hehe ;) så jag ska ha de så i några dagar sen skulle jag bli kallad igen och då vet jag inte vad dom gör.


aja va hemma igen klockan 22:30 när jag hade rönkat en gång till o sånt men ja sen va jag trött o la mig direkt snacka om segt!!!!


 

så här såg de ut dagen då de hände :O 

 
 
ANNA

ANNA

12 november 2011 10:10

AJJJJJ PRECIS GLÖMT DEN SYNEN :((( <3

http://HEsttjejerna.bloggplatsen.se

sofie julia

12 november 2011 11:40

hehe ;)

 
Emelie

Emelie

13 november 2011 23:02

Men oj :o vad har du gjort?

http://semlur.blogg.se

sofie julia

14 november 2011 10:57

om du läser ser du ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards