hesterbest

Direktlänk till inlägg 12 november 2011

fortsättning 6.

Av sofie julia - 12 november 2011 14:00

hej hej nu kör jag fortsättnig av 6. alla hästar i stallet.

och då skrev jag ju om dom jag hade ridit istället ;)


då tar jag zeb han är jätte duktig har bara ridit han en gång men gillade hans galopp <3

 


Jack har vi usch honom gillar jag inte han e en kooooo ne men han

liksom har så jäkla långa hals så man sitter helt cp på han,han är seg

jobbig.men jag har faktiskt aldrig galoperat han så om jag får de kanske

jag ändrar mig ;)

HITTAR INGEN BILD :(


nema har jag ridit en gång.hon är sjukt skumpig men var duktig i galoppen :)

 

sorry de e ända bilden :(


sen har jag nog inte ridit på fler :O

//julia


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards