hesterbest

Direktlänk till inlägg 13 november 2011

Om idag.

Av sofie julia - 13 november 2011 22:21

Hejsan!

Har ni haft en trevlig helg?, det har iaf jag haft förutom att det är svin kallt ute och att jag är snuvi.

Pallar inte dra igenom dagarna för det är inte specielt kul utan kör idag.

Vaknade upp hos Julia så chillade vi lite sedan vid 2 drog jag hem fixade mig osv sedan drog jag till stallet skulle ha en privatlekton för Lotta och jag hade Min-san och shit så grym han var!

För fortfarande, gick som en klocka ungefär hela passet, tummen upp!

Efter jag ridit drog jag på restaurang med släkten på pappas sida, farsdag ju!

Åt gott och blev tjocka hela högen? haha ;).


Nu sitter jag iaf inne på datan med en kopp te och fixar musik och kollar runt lite.

Ska snart dejta kudden över trött och upp imorgon :(. Palla att det redan är måndag imorgon, helgen gick ju fort som jag vet inte vad :(.


Men nu har jag inget mer att skriva så ni får ha en chill kväll!


PS. Jag älska min mamma och pappa dem är helt klart bäst! Dem gör mitt liv till det bästa<3.


/Sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards