hesterbest

Direktlänk till inlägg 14 november 2011

sjuk :(

Av sofie julia - 14 november 2011 10:58

hej hej!

kom precis hem från skolan orkade inte vara kvar mådde skit dåligt :(

jäkla sofie har smittat mig med sin förkylning!!!!


jaja han iallafall göra ett prov på spanskan så nu e de klart.

men ni får ha de toppen<3 för jag ska bara sitta här o ta hand om min hals!

 

//julia<3

 
 
Ingen bild

olivia

14 november 2011 15:52

vet du så tråkigt det var på håltimmen och labbet utan dej :(
först så var jag jens och felipe på håltimmen , sen skulle felipe till tandläkaren så det var bara jag och jensimannen , och vi typ bara höll på med mobilerna x) sen var det sådär tråkigt på labbet förutom att jag jobbade på bra :) haha ;p jag hade ingen julia som störde ! ;p ahahha ne skoja <33 och det var bara jag och sofie som tjejer ....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards