hesterbest

Direktlänk till inlägg 20 november 2011

meeen tjoooo

Av sofie julia - 20 november 2011 12:18

hellu!

aah mår inte bra idag :( alla i min familj e sjuka och antagligen har dom smittat mig också ahhhh jag som precis var på bättrinsväg sen min förra förkylning :S


aja idag blire bara hemma o mysa framför tvn ska nog försöka städa lite om jag orkar ;)

sen har jag massa läxa :(


aja imorgon ska jag iväg o kolla mitt finger ska typ till en kirurg som ska titta på de sen vet jag inte ritigt vad dom hittar på me de mer uppis om de får ni nog imorgon :)


aja ha de skiit bra nu så hörs vi nog lite mer senare <3

         

vi 3 ska nog även dra o fota lite höstbilder imorgon :)

//julia<3

 
 
Anna

Anna

20 november 2011 15:05

Aeew vackra bilder, Julia. Lägg upp de sjukt fina bilderna på mynta!!!!
Nu är det annan storlek på bloggen btw, annars kan du lägga upp de på fb!
Så kan jag fixa :D <3

http://ponyliifee.bloggplatsen.se

sofie julia

20 november 2011 22:09

har försökt men de funkar ändå inte :(

men kan nog lägga upp dom på facebook :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards