hesterbest

Direktlänk till inlägg 20 november 2011

tävling idag!

Av sofie julia - 20 november 2011 21:10

Godag eller godkväll? ;).


idag har jag tävlat dressyr hade Min-san och kom 2a!

Hon var riktigt fin, i början tvivlade jag men på banan gick det bra och det känndes bra men inte mer än så, haha.


nu ska jag dra och göra so, prov på tisdag och har inte öppnat boken än bra där Sofie..

Ska även tjocka mig med lite julmust, lussebullar och choklad muums!!


Imorgon ska vi fota men blir nog lite snabbt eftersom jag verkligen måste plugga och ska även försöka att komma ut och gå/jogga eftersom min mage snart kommer att blir några storlekar större med allt det jag äter, haha ;).


Det var allt det jag hade att komma med men bättre än  inget!


Hejsvej, om jag hittar några bilder från idag så lägger jag självklart upp de men hade ingen privat fotograf idag, tyvär!


/Sofie

 
 
Ingen bild

OLIVIA

21 november 2011 18:20

SSSOOOOFFFIIIIIEEEEE !
nu blir jag inte glad ! :( du får INTE äta upp alal våra lussebullar !
då blir jag faktiskt mycket besviken :( <33

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards