hesterbest

Direktlänk till inlägg 21 november 2011

hello bitches

Av sofie julia - 21 november 2011 17:28

hie hie<3

kom hem för en stund sen var ute o fotade med sofie o ollsan :)


men ja idag var jag ju hos doktorn han sa väll inte så mkt jag fick bara en annan liten skena som var mkt mindre och lättare än den andra :) men jag får inte ta av den :(


men jag tänker rida ändå hihi :D


aja uueee vet ni vad sen när jag kom tillbaka till skolan hade vi biologi labb och vi fick disikera en fisk:( fyyy faan va äckligt de va jag hade redan gjort de i 3an och de är inget man vill göra om :S

sen dess har jag inte gillat fisk :S

usch & y säger jag bara!!!!!!!!

aja hejdå //julia

 

naaaw saknar min älskling<333

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards