hesterbest

Direktlänk till inlägg 24 november 2011

It's over and i miss it so much. when i look at the picture i can't be strong and my tears fall down for cheek

Av sofie julia - 24 november 2011 10:45

Saknart! Gammla tider <3


             


Saknaden är stor. Gamla tider är bäst man hade allt världens bästa häst världens bästa vänner.

Världens Bästa vänner finns kvar men är ändrade.

Man kunde göra vad som helst utan att  någon brydde sig, minnena sitter djupt inne och kommer aldrig glömmas jag kommer bära med dem och tänka på dem när livet inte känns på topp.

Jag älskar er, vänskap är svårt ett, två, tre så försvinner vissa vänner hit och dit och nu har jag lärt mig vilka som kommer hänga med mig hur jag än mår eller känner.

Ni vet vilka ni är och jag älskar er obeskrivligt! <3

Ett halv år- ett år har gått och du skiter i det, lägga ner vänskapen och gå i från.

Jag saknar dig, alla våra minnen när vi var små, ditt val men jag saknar det.


Vill ni att jag lägger ut lite bilder på mina vänner både gammla och nya?


/Sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards