hesterbest

Direktlänk till inlägg 24 november 2011

At stallets place ;).

Av sofie julia - 24 november 2011 14:00

      Idag är det mot stallet efter skolan och rida Mikado.

Skulle egentligen haft Zsuliu men Natalie ville byta förra gången när vi hade dressyr så jag gav till slut med mig med planen, om det gick bra förra gången (när vi hade d)  skulle jag prova hoppa honom men om det gick dåligt då skulle vi byta tillbaka nästa gång igen.

dressyren gick bra och jag ska alltså prova hoppa honom idag för första gången(!) önska mig lycka till eller något, vi ses i himmlen...  Nä, skämt och sido. hoppas det går bra!

Men uppdaterar mer när jag kommer hem, hörs!


Mikado och Julia står för bilden.

Vackert Julia vackert! <3


/Sofie

 
 
Emelie

Emelie

24 november 2011 15:53

Hej!
Passa på att vara med på veckans blogg: http://ourweekday.blogg.se/2011/november/veckans-blogg-1.html
Lycka till :)

http://ourweekday.blogg.se

sofie julia

25 november 2011 18:03

:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards