hesterbest

Direktlänk till inlägg 27 november 2011

lyft röven ifrån sängen...

Av sofie julia - 27 november 2011 17:30

Hej igen.

Pappa  skulle dra och handla mat och frågade om jag ville med, var lite tveksam eftersom vädret inte var så mys men så sa han att vi kunde dra upp på stan, why not?!

Så drog upp där och fick med mig två påsar hem, en från gina där det låg ett par svarta byxor i (eftersom mina sprack) och en från stadium där det låg en svart mössa med en päls boll i ;).

Dock så fanns inte exakt de byxerna jag har som var mina favvisar men det fanns ett par liknande dock var de inte specielt tighta nere vid foten, men de fick gå..


Nu sitter jag på min feta röv i sängen igen och kollar datan, ovanligt? big no!

Aja ska sitta en stund till sen blir det lite zumba träning och lite annan träning.


Ha det bra så hörs vi!


/Sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards