hesterbest

Direktlänk till inlägg 28 november 2011

Uppdatering om mitt liv..

Av sofie julia - 28 november 2011 22:04

Hejsan

Idag har jag varit i skolan sen när jag skulle dra hem träffade jag Olivia och Julia på vägen så dem hänkade med hem.

Vi bara chillade och åt och så.

Sen för ett tag sedan var jag och Julia ute och powerwalkade och pratade om vårt liv, mys! <3


Nu ska jag alldeles strax nanna, sjukt trött!

Somnade vid halv 2 inatt eftersom det blåste så där ute..


Imorgon vet jag inte hur uppdateringen är men ska se om jag inte kan fixa något genom mobilen, sjukt segt men  jag ska nog firra ett iaf!


Ni får ha en trevlig kväll/natt  Godnatt!

/Sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards