hesterbest

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

roliga videos + dagen

Av sofie julia - 30 december 2011 00:02

hej hej!

idag har jag varit hos sofisen o fotat de blev en del snygga bilder :) men en del fula också haha xD

sen nu ikväll kom sofie till mig så tittade vi på kronjuvelerna en skiiita bra film!!! jag såg den igår men jag såg den igen för sofies skull :) elr.... va de verkligen för sofies skull .....hehe.

aja sen bara kollade vi på massa roliga videos från mange makers och typ dog av flabb ! ni vet den där natt humorn smyger ju offta fram på kvällen hihi...

nä men sofie sa att hon skulle lägga upp dom här för jag vet inte vad dom heter så håll utkik!!


hahaha jag tänkte även lägga ut två roliga videor som jag hittade på facebook :)

HAHAHAHAHAHA.... snääällla!

haha thats nice ;)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards