hesterbest

Direktlänk till inlägg 5 februari 2012

When nothing goes right go left.

Av sofie julia - 5 februari 2012 20:28

Efter ett långt läs långt bad känner jag mig lite bättre. Jag har inget tålamod att ligga stilla i badet.

När jag var liten badade jag ca 5 min sen orkade jag inte ligga där längre, pappa var till och med ibland tvungen att tvinga mig attt ligga en liten stund. hahaa ;)


Aja låg där ca 20 min sedan kollade jag ponnyakuten. Och efter det gjorde jag hemma gjorda semlor så det har vi precis ätit, hehe :). Mums vad gott det är! insåg för någon dag sedan att jag var i Österrike den veckan det är semla-dagen. Fattit, måste fixa en där. HAHA...

Nu ska jag iaf fixa något inlägg till imorgon och träna lite (Vet att det inte är så bra att träna när man är lite sjuk men whatever ;)). Sen ska jag sova så jag kanske kan bli lite frisk till skolan imorgon. Nu är det mest förkylningen som hänger kvar, blää :(.


Kram /S


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards