hesterbest

Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

mobil bloggar

Av sofie julia - 6 februari 2012 17:04

Hejsan, mobil-bloggar och det är svin kallt så det blir en kortis ;).Sitter och väntar på bussen nere i skanör. Har varit hos zack, dock red jag inte utan jag bara fixade lite.Hoppade just på bussen nu, Hehe ;).Nu ska jag bara hem och ta något litet att äta o byta om sedan ska jag på indoor walking.Är super super förkyld men det får duga. Haha, känner att jag verkligen måste träna endå.Har inte så mycket mer att skriva och man kan inte lägga upp bilder :(, and i know - väldigt intressant inlägg.../sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards