hesterbest

Direktlänk till inlägg 10 februari 2012

full dag

Av sofie julia - 10 februari 2012 23:46

heeej tjenamoss!

detta inlägg kanske inte blir de bästa för jag e en aniiing flummig meheheh<3


aja dålig uppis idag har de vatt, men JAG har faktiskt inte haft tid jag LOVAR!! inte en ena stund har jag haft tid.


efter skolan stack jag o sofie o gymma :)) duktiga chayor :)))

sen stack jag hem -duschade & fixade mig. Sen vet ni vad jag gjorde då... jo jag gick till sofie.förlåt jag cyklade*

och då åt i tacos :)))) muuuums <3

sen ville sofie ha glass och jag bah jag vill inte ha

sofie-joooo du måste

jag-nää jag e inte sugen!

sofie- joo lite!!

jag-jaja


så tog hon upp glass så de fyllde hela tallricken och så fick jag inte lägga tillbaka.

så åt jag bara halva sen la jag över resten på sofies talrick når hon inte såg ;)

och då lägger hon tillbaka de och börjar mata mig hon f'cking trycker in glassen i munnen på mig !!!

och jag höll på att spy så mätt jag va ;) hahaha asså dör sofie du e knas!!


aja sen stack vi till johan o typ titta på film o hade de kuligt ;)

elr jag hade kul för jag va så jävla flummig och rolig men johan o sofie dom grisarna sov och alex spelade -.- aja jag hade jätte kul :))


men sen årkade dom inte med mig mer så jag blev utkastad :((((( vilka vänner man har asså :(


aja orkar inte skria mer bye<3

//julia


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards