hesterbest

Direktlänk till inlägg 11 februari 2012

Dagen.

Av sofie julia - 11 februari 2012 18:14

Halloj ;).

När jag vaknde tog jag det lungt, sedan drog jag och mamma till Zack, fixade osv sedan tvingade jag med mamma att gå med mig när jag red, haha ;).

Så jag red ner på stranden och Zack var super fin!  Och där träffade vi även Lotta som jobbar på Mcr.

Och hon frågade om jag ville vara med i avdelningsridning med Min-san, jag sa ju ja då, haha ;).


Kom hem för några timmar sedan och duschade och sedan har jag bara chillat.

Olivia kommer hem till mig lite senare, vi ska chilla. Kanske kolla melodifestivalen? ;).


Men vi hörs, kram /S 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards