hesterbest

Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

hoppade :DD

Av sofie julia - 15 februari 2012 21:18

hej hej!

idag på ridningen hade jag iris <33 elr jag fick igentligen my men jag och julie (en i min ridgrupp) vi körde sten sax påse om vem som skulle få ha iris och vem som fick ta my hehe ;)för hon som hade iris va sjuk ;)

aja så jag van hehe ;)

och vi hoppade.Det gick jätte bra :)) jag va typ den ändå som ville hoppa i gallop så jag bah ehm kan vi inte höja lite hehe så de gjorde vi o de gick skit bra, högt va de ju inte men skit i de för de va sitsen som va de viktiga :))


men aja de va de jag ville säga så nu ska jag gå o duscha puss <3  

tyvärr va inte olivia me idag så de blev inga nya bilder annars hade ni fått en awesome video ;).

jag sa även hejdå till domino. aww va fin´t dom har gjort i hans krubba dom har lagt rosor och tavlor på han,hängt upp dikter och jag la i en liten morot hehe <3

aja han har de bra nu men är väldigt saknad<333


//julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards