hesterbest

Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

stallet men inga bilder tyvär..

Av sofie julia - 28 mars 2011 20:55

Tja. Var ju i stallet idag men blev ingen ridning idag vi pratade istället om lite ridning och kollade på Tobbe som Evelina filmat på MILA mässan. Så kul när hans häst bara galopperade runt och han inte fick stopp trodde jag skulle dö haha. Men har ätit tårta som en galning och käkat kakor som till slut Johanna fick säga till att jag nog inte skulle äta mer HAHA. Jag har varit flummig hela dan eller iallafall halva   . Men tog med kameran men fick tyvär inte med mig några bilder hem hehe. Men ni får några gamla bilder som alla nya inte sätt men alla mina gamla följare har sätt om här finns någon sådan (?).  Snälla, både jag och Julia vill ha fler läsare och fler kommentarer så skicka vidare om ni tycker något är dåligt så varför inte kommentera så förbättrar vi det. Tack alla som redan är igång och läser ni är gryma hand upp för er   . Min andra blogg som ni gärna få läsa tills vidare då den kommer tas bort, just nu är det faktiskt tävling så passa på att vara med nu, www.absolutohlsson.blogg.se . Vi hade även tänkt att börja ha tidsinläggda inlägg är det något ni skulle vilja ha? Då kommer det komma fler inlägg men dock vet jag inte hur intressanta dom är men vi hittar på så gott det går. Vi kommer prova det ett tag iallafall och sedan se hur det går. Men ni får ha en fortsatt grym kväll (Y). Bilder kommer upp inom kort.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards