hesterbest

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

i full gång ;)

Av sofie julia - 29 mars 2011 10:30

Hej, just nu sitter jag nog i skolan och pluggar.. Men inte blir det mindre inlägg för det haha  . Efter skolan ska jag ut och åka ruller med Julia, skoj ska det bli så sjukt länge sedan sist! Men idag har jag lång dag och slutar inte fören 10 över 3 segt.. Men efter det ska jag powerwalka med Lovisa. Om ett tag blir det en hiss och diss också! Jag tänkte även hitta på en ny grej ;), ni säger olika grejor så ska jag hissa eller dissa dom. I vilket av alla MINA inlägg kan ni tex kommentera jag vill att du hiss& dissar gpa osv. Så gör jag ett inlägg då och då med det ni vill att jag ska hissa och dissa spelar ingen roll om det är kläder utrustning eller vad. Om ni tycker detta låter kul och har något så är det bara att kommentera. Men nu tycker jag att vi slutar med en bild  .


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards