hesterbest

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Hiss & diss

Av sofie julia - 29 mars 2011 14:00

Nu är det dax med en hiss& diss :).


 Jag dissar vintern, man kan knappt rida och allt är jobbigt och kallt!


      Jag dissar såna här röda läppar, okej det kan väl va fint på visa men det ser bara smetigt och jag tycker inte det är speciellt fint heller för den delen.


   Jag hissar recafe  (stav) dom är snygga och smala så man ser inte så klumpig ut i den. Klart en grej som ska inför skaffas i sommar.




 Jag hissar Gpa dom är så snygga och har bra funktioner dock är dom väldigt dyra:(..  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards