hesterbest

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

triist inlägg blogg torka

Av sofie julia - 29 mars 2011 19:59

hej hej!!

idag har jag typ ingenting att skriva om :(

mer än att jag snart ska gå och göra läxa och hur kul är de att veta XD haha


men komentera gärna vad jag kan skriva om för jag har somsagt blogg torka :S


men imorgon kommer de nog ett inlägg på min out-fit (stavning) hehe om de är någon ni vill jag ska lägga upp :p men komentar så blir både jag och sofie JÄTTE glada :P hehe


men ha det så bra. hejdå<3


// julia<3

 
 
olivia

olivia

29 mars 2011 20:43

helluu ;DDD ni kan lägga in foton på när ni rider och hiss & diss och dagens låtar och finn 5 fel och lägg upp måånga bilder :DDDD

http://flikkahh.bloggplatsen.se

sofie julia

29 mars 2011 21:40

oktack för tipsen! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards