hesterbest

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

dagens låt

Av sofie julia - 29 mars 2011 21:42

Hej, som Julia har skrivit innan var vi och åkte ruller kuul! Men shit vilken ångest jag har jag har inte ridit på sketa länge och jag saknar men på torsdag är det ridning igen  .  Just nu kollar jag på tv och ska snart in i duschen sedan ska jag kolla lite läxa.. Men jag fick ett tips och det var att vi skulle börja skriva dagens låt, så varje dag nu framöver kör jag en dagens låt ;).


dagens låt blir idag...   http://www.youtube.com/watch?v=cU98w-umNOU


Tonight (iäm fuckin' you) med enrique. hejdå mamma dampa.. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards