hesterbest

Direktlänk till inlägg 26 april 2011

skola idag :(

Av sofie julia - 26 april 2011 19:47

hej hej!

idag har jag varit i skolan :S drygt har varit sjukt trött hela dagen. men de var ändå ganska chill för vi började 9 o sltade 10 över 12 :D men ja sen efter de så gick först jag och olivia i stan och jag köppte ett linne, "ridt-röja" och en ring :) sen åkte vi till eko hallen och jag hittade ett par ridskor men mamma ville inte köpa dom til mej :( så jag köpte ett par ridstrumpor haha XD

men ja de kommer bilder på de senare men nu ska jag gå o äta sen öva spanska jag ska redovisa på spanska imorgon :( är nervös :(.


men ja sen är de ju desperat housewifes :D.


men hejdå<3

//julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards